השוקולד בגלגל המזלות

המדריך המלא לשוקולד בגלגל המזלות

3 מרכיבים לחג האהבה סקסי וטעים.. Reading המדריך המלא לשוקולד בגלגל המזלות 4 minutes הבא 4 עובדות מעניינות על שוקולד

תגידו איזה מזל אתם ותגלו איזה שוקולד נכון עבורכם!

גלגל המזלות משמש לאורך ההיסטוריה ככלי מיפוי, כך שכל אזור בשמיים זוכה לשם משלו, בהתאם לצורת הכוכבים שמאפיינת אותו. במקביל, לאורך ההיסטוריה הקקאו גם כן זוכה למקום של כבוד. הקקאו מהווה אלמנט משמעותי בעת עריכת טקסים, נמצא כשיקוי רפואי ואף ידוע כמאכל שבדומה להתאהבות וצחוק מתגלגל, משחרר אנדורפינים שגורמים לתחושה טובה. 

כיצד אם כן שני הקווים מתחברים? מסתבר שממש כפי שיש תכונות ייחודיות שמאפיינות כל מזל, כך יש טעמי שוקולדים שמאפיינים כל אחד מ12 המזלות. 

אז איזה שוקולד הכי נכון עבור המזל שלכם? או יותר נכון איזה שוקולד הכי מתאים עבור האדם שמבקשים לשמח? רגע לפני שעומדים לאבד כיוון, מוזמנים לרכוש שוקולד בצורה מעט שונה - בהתאם לגלגל המזלות! 

מסקרן? 

היעזרו במדריך הבא!

כל מזל והשוקולד שלו

  • שוקולד לבני מזל טלה - בני מזל טלה טיפוסים אנרגטיים, סקרנים ואמיצים. מכאן שעבור בני מזל טלה נמליץ על מארז שוקולד חגיגי, ומוטב שהוא יכיל ליקר שוקולד, פרלין עם מילוי מפתיע ובאופן כללי מגוון שוקולדים מיוחדים. עם זאת, גם טבלת שוקולד איכותית עשויה לשמח - בכול הנוגע לשוקולד בני מזל טלה אינם טיפוסים מסובכים.
  • שוקולד לבני מזל שור - בני מזל שור אוהבים את החיים הטובים ולא ישמחו אם תיגעו להם בשוקולד. הם יודעים להעריך מארז שוקולד יוקרתי, שוקולד גורמה, או כל צורת שוקולד שמעידה על תחכום ויוקרה. עבורם אל תרכשו טבלת שוקולד פשוטה, אלא עדיף פרלין או טראפל ייחודי, שוקולד לבן איכותי, סדרת ניו מניה וכדומה, כאשר חשוב להקפיד על מארז מרשים ואלגנטי. 
  • שוקולד לבני מזל תאומים - בני מזל תאומים אוהבים לשתף וניחנים בקלילות מרשימה. הם ישמחו לטעום שוקולד שמציע משחק עם מרקמים ויעדיפו שוקולד מריר על פני שוקולד לבן. מה עוד? תמיד ישמחו לקבל קופסאות שוקולד שניתן לחלוק, ואף ייהנו משוקולד שמשאיר סימנים מתוקים לצד פירורים שניתן ללקט עם האצבעות.
  • שוקולד לבני מזל סרטן - בני מזל סרטן יצירתיים ויודעים להתענג לאט על כל מארז של שוקולד קטן. הם פונים לשוקולד לא מעט (כאשר מבקשים להירגע), ומאוד אוהבים פרלינים בעלי מילויים רכים וקטיפתיים, כאשר טראפלס איכותי בהחלט יתקבל על ידם בברכה.
  • שוקולד לבני מזל אריה - בני מזל אריה אוהבים לבלות ולהוביל. אל תחשבו לטעום לפניהם, ואם מדובר במארז שוקולד, הניחו להם להיות אלו שמחלקים. אם רוצים לשמח אותם במרחב הביתי, תרכשו שוקולד מריר איכותי והכינו ממנו משקה שוקולדי חם מלווה בקצפת, או תפזרו ממנו על צלחת גדולה של גלידה שווה. 
  • שוקולד לבני מזל בתולה - בני מזל בתולה ביקורתיים ואף פרפקציוניסטים. ביחרו עבורם מארזי שוקולד מוקפדים ומרשימים. שווה לשלב במארז פרלינים בעלי טעמים מוכרים, שוקולד לבן ואף שוקולד טבעוני. כמו כן, אם מדובר בקשר רומנטי, היו בטוחים שהם ישמחו לקבל משלוחי שוקולד מושקעים, למשל פרלינים ממולאים ביין מבעבע.
  • שוקולד לבני מזל מאזניים - בני מזל מאזניים אופטימיים, שקולים ושוחרי שלום. עבורם ביחרו מארז שמתמקד בסוג אחד, אך הקפידו שיש מספיק גם כדי לכבד. כמו כן, הם יודעים להעריך שוקולד מריר עם נגיעה של פירות הדר. 
  • שוקולד לבני מזל עקרב - בני מזל עקרב הם טיפוסים מסתוריים ורומנטיים. הם יעריכו כל שוקולד שמציע הפתעה. זה יכול להיות פרלין שמציע שילובים מיוחדים, זה יכול להיות שוקולד מריר שמציע משחק עם מרקמים, וזה יכול להיות ליקר שוקולד או ליקר קפה שמשלב בין אלכוהול לטעמי שוקולד וקפה.
  • שוקולד לבני מזל קשת - בני מזל קשת הם הרפתקנים שלא מחבבים גבולות. הם יעריכו שוקולד איכותי ומתוחכם, ואף שוקולד בעל ארומה של חו"ל, ממש כמו השוקולדים שמציעים טעמים דרום אמריקאים וארגנטינאים מבית דה קרינה. 
  • שוקולד לבני מזל גדי - בני מזל גדי רודפים אחר הישגים ובעלי רגליים על הקרקע. הם לא אוהבים דברים שלא יכולים להבין, ועל כן עבורם מוטב שתיבחרו טעמים ברורים. זה יכול להיות שוקולד במילוי נוגט, ריבת חלב ושוקולד חלב, אך לא הרבה מעבר לכך.
  • שוקולד לבני מזל דלי - למרות שבני מזל דלי נחשבים מקוריים, בשוקולד הם די פשוטים. בעיקר מעריכים שוקולד מריר ושוקולד עם פירות יבשים. 
  • שוקולד לבני מזל דגים - בני מזל דגים יצירתיים אך פגיעים, ובכל הנוגע לשוקולד הם הכי משתפים שיש. הם יעדיפו שוקולדים קטנים על פני פרלינים גדולים, ואף יעריכו קופסאות אריזה מיוחדות - הציצו על סדרת ה"סנטימנטל", קופסאות הפח המיוחדות שלנו.