חמש סיבות בריאותיות לאכילת שוקולד מריר

חמש סיבות בריאותיות לאכילת שוקולד מריר

תגמול עבור העבודים Reading חמש סיבות בריאותיות לאכילת שוקולד מריר 3 minutes הבא המדריך לטעימות שוקולד

שוקולד מריר לא רק משפר את היום, אלא הוכח כמשפר בריאות. לרגל יום השוקולד המריר הבינלאומי קרינה צ'יפולינסקי מסבירה מדוע שוקולד מריר איכותי הוא תרופה טבעית ואיך ביס קטן בכל יום מסייע לגוף שלנו להישאר צעיר יותר, להפוך אותנו לאנרגטיים וחדים יותר ואפילו מסייע עם בעיות לב וירידה במשקל

  1.  נתחיל עם הלב- כי שוקולד זה אהבה ואהבה לשוקולד מונעת מחלות לב

  שוקולד מסייע לשמור על בריאות הלב שלנו. אכילת שוקולד מריר איכותי עם אחוזי קקאו גבוהים,  מרחיבה את העורקים ,ותורמת לירידת לחץ דם. ההשפעות של זה כמובן משפרת את תפקודי הלב שלנו.
מחקרים שפורסמו בכתבי העת הרפואיים באירופה מראים שאכילת שוקולד שלושה פעמים בשבוע, צמצמה את הסיכוי לטרשת עורקים ב8%. מחקר נוסף גדול בתחום בוצע בארצות הברית והראה השפעה נכרת על הסיכוי להתפתחות מחלות לב
  1.  זה טוב למוח (ולמצב רוח)

שוקולד עם אחוזי קקאו גבוהים, , מכיל כמות של נוגדי חמצון חזקים, משפר את התפקודים הקונגטיביים שלנו. טיפ מעולה לסטודנטים זה לאכול שוקולד במבחן, לא רק כדי להמתיק, אלא גם לחדד את המחשבה.
השוקולד משפר את זרימת הדם למוח ותורם לשיפור קשב, חדות ו זכרון.

שיפורים קונגטיביים משודרגים מגיעים בזכות הממריצים שבקקאו. חומר יחודי ה "תאוברומין" (Theobromine) , ממריץ טבעי המשפיע על האנרגיה שלנו ומשחרת סרוטונין – הורמון השמחה שתפקידו לשפר את המצב רוח ולוויסות רגשי, כלומר את תחושת ההנאה והשמחה

  1.  צעירים לנצח! הסרום מיותר תאכלו שוקולד

מה שעובר על עור הפנים שלנו בכל יום זה מטורף: פיח, שמן, זיהומים שונים.. מזל ששוקולד מריר מכיל בתוכו כמות עצומה של נוגדי חמצון. עם הגיל הגוף שלנו נחלש- מה שמאפשר לרדיקלים חופשיים לפגוע בתאי הגוף שלנו – וההשפעות נראות לעין בעיקר על העור. נוגדי החמצון החזקים הנמצאים בשוקולד המריר בולמים את השפעת הרדיקלים החופשיים ומסייעים לגוף להתמודד מול הזיהומים הרבים.  בנוסף, מחקרים נוספים מראים ששוקולד מריר עוזר להפחית את נזקי קרינת הUV  מהשמש

  1. משפר ירידה במשקל ותוספת חובה בדיאטה

שוקולד מריר כניראה לא תהיה התוספת הטרוויאלית לדיאטה שלכם. מחקרים הראו שצריכת שוקולד מריר במידה סבירה תורמת לוויסות תחושת הרעב וונותנת בוסט למטבוליזם. כמובן שחשוב לשים לב לצרוך שוקולד מריר עם אחוזי קקאו גבוהים. בשוקולד תמצאו גם המון רכיבים תזונתיים חיוניים: חלבונים, פחמימות, שומנים, מינרלים כמו אשלגן ומגנזיום וגם ויטמין E , ויטמין C ויטמין B, ויטמין A שמאוד חיוניים לגוף.

  1.  שוקולד מריר מאזן את רמת הסוכן בדם ומוריד את הסיכוי לסוכרת

כפי שכתבנו שוקולד מריר עוזר לשיפור במטבוליזם, וגם רמת האינסולין לאחר אכילת שוקולד מריר לא עולה הרבה (כמו באכילה של ממתקים אחרים) אשר גורמת שיפור משמעותי באיזון רמת הסוכר.

לסיכום, שוקולד מריר הוא פינוק מעולה בסוף ארוחה, לתחילת יום, ללמידה ובכללי בכל הזדמנות. הקפדה על אכילת שוקולד מריר באחוזי קקאו גבוהים הוא הרגל מפנק  עם השפעות בריאותיות רבות וטובות , סיבה נהדרת להנות מהיום שלכם.

 

טיפ מהיר מקרינה:

"הרבה שואלים אותי איך לשמור על השוקולד בבית. אפשר לקנות טבלת שוקולד מריר ולהנות ממנה למשך שבוע עם אותה איכות כמו בפתיחה! אז מה שחשוב לזכור זה ששוקולד רגיש לטמפרטורה וללחות. אחרי שקנינו את השוקולד הוא עובר אתנו מסע שלם, מהחנות, למכונית ואחרי זה לבית- ואז חלקנו פותחים אותו וחס חלילה אפילו מכניסים למקרר ופוגעים בו. הכי טוב והכי נכון- כשמגיעים הביתה להכניס עמוק לארון חשוך במטבח במקום שבו גם אין שינוי קצוני של טמפרטורה ושם הוא גם לא יצבור לחות. אם פותחים- לעטוף בניילון נצמד. ככה השוקולד נשמר בצורה מיטבית ומביא תענוג גדול"