שוקולד ודובדבנים

שוקולד ודובדבנים

מארז מתנה לט״ו באב Reading שוקולד ודובדבנים 4 minutes הבא סדנת שוקולד

שוקולד ודובדבנים – לחוד ביחד והרבה מעבר

השוקולד חום, בעל טעמים עמוקים, יצירה אנושית, בעל סגולות בריאותיות, בעל מרקם משגע ובעל יכולת לנחם, לשמח ולייצר רגעים מיוחדים.

במקביל,

הדובדבן אדום כהה, בעל טעמים רעננים, יצירה של הטבע, גם כן מציע שורה של סגולות בריאותיות ובעל יכולת לרענן ולייצר בפה תחושה של אביב אינסופי. 

שנחבר בין השניים?

בעולם הקולינרי חיבור של שתי יצירות צריך להיות מלווה בהיגיון פנימי, צריך להציע שלם חדש ומרגש וצריך ליצור טעימה שרוצים ממנה עוד (אך שלא בהכרח צריך ממנה הרבה), וכזה הוא בדיוק השילוב שבין שוקולד לדובדבנים. 

מדובר בשתי יצירות שיודעות להתחבר היטב לכדי יצירה חדשה ומופלאה. השוקולד שמציג מנעד טעמים מרירים ומתוקים יודע להתאים את עצמו לטעמו הייחודי של הדובדבן, בין אם הוא מאוד מתוק ובין אם הוא מעט חמוץ, ופה אתם מוזמנים להבין מדוע מבין כל המקומות בארץ חנות הבוטיק "דה קרינה" היא המקום המושלם עבור יצירת שוקולד דובדבנים.

שילוב מקומי מתבקש 

ציינו שחנות הבוטיק "דה קרינה" היא המקום המושלם עבור יצירת שוקולד דובדבנים, ופה נבקש להסביר. "דה קרינה" יושבת בסמיכות למטעי דובדבנים נהדרים. כמו כן, לא רק שבכל אזור הגולן ניתן למצוא מטעי דובדבנים (ואך ליהנות מקטיף עצמי), אלא מעבר לכך: קיבוץ עין זיוון (שבו יושבת חנות הבוטיק) מתפעל לאורך שנים ארוכות מטעי דובדבנים מוערכים שמניבים פרי מדהים. 

למה מכל האפשרויות החקלאיות דווקא דובדבנים? אם תשאלו את החקלאים המקומיים, הם יסבירו שהכול שאלה של יתרון יחסי. ברמת הגולן ניתן לגדל דובדבנים כמה שבועות לאחר שכל שאר החקלאים בארץ נערכים לעונה הבאה. כיצד? ובכן כל זאת מתאפשר הודות למזג האוויר הייחודי שמזוהה עם האזור. מדובר בטמפרטורות נמוכות. מעבר לכך, הדובדבנים של הצפון ניחנים ביתרון נוסף, נהנים מאדמה בזלתית שנחשבת אידאלית לגידול. 

הרופא הסכים - הסיבות הרפואיות להרבות באכילת שוקולד דובדבנים! 

כיום כבר ידוע שכל עוד אוכלים שוקולד שעשוי מחומרי גלם משובחים ושעשוי באופן מסורתי קפדני, ממש כפי שניתן למצוא בחנות הבוטיק "דה קרינה", מדובר במאכל מתוק שאינו רק טעים ומשמח, אלא גם מדובר ביצירה שבריאה לגוף ולנשמה.

כידוע, השוקולד משחרר אנדורפינים שמשפרים את מצב הרוח. השוקולד תומך בתפקוד תקין של כלי הדם והוא מסייע להפחית לחץ דם, ממזער סכנה לחלות במחלות לב ועוד, וזאת כי הוא מכיל מגוון חומרים שנחשבים נוגדי חמצון.

כיצד אם כן גם הדובדבנים תורמים לבריאות? ובכן דובדבן נחשב פרי מאוד בריא ואף כפרי שאינו משמין. הדובדבן מלא בסיביים תזונתיים ובמינרלים. מכיל אשלגן, סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ, ויטמין B, ויטמין C, וויטמין K. מעבר לכך, דובדבן מאט תהליכי הזדקנות, מסייע לישון טוב ומסייע לאזן רמות סוכר.

עתה אם ניקח את כל הטוב שיש בשוקולד מריר איכותי ואת כל הטוב שיש בפרי המתוק והמקסים למראה, ניתן להתחיל להבין מדוע מדובר בשילוב מתבקש, ואף במיוחד ב"דה קרינה", מקום קסום שבו מייצרים שוקולד גורמה לצד השראה תמידית מהסביבה המידית, ועל כך יעידו "פרלין הר חרמון", "סדרת גמלא", "סדרת בנטל" ו"סדרת אודם".

מעכשיו!

כיצד אם כן כל זאת רלוונטי ממש עכשיו? כבר מאמצע חודש מאי ניתן למצוא ברמת הגולן דובדבנים נהדרים - שווה לארגן ביקור!

אז..

  • אם מחפשים תירוץ נוסף להגיע לעין זיוון שברמת הגולן
  • אם מחפשים סיבה נוספת להצדיק אכילת שוקולד כאקט בריאותי
  • אם מחפשים דובדבנים מושלמים שמשולבים בתוך שוקולדים מיוחדים
  • אם מבקשים להכיר שוקולד גורמה שקשוב לטבע המידי ושמציע טעמים מענגים
  • אם מחפשים ליהנות ממהדורות שוקולד ייחודיות שניתן למצוא רק בחנות הבוטיק של "דה קרינה
     (
    ולא בקטגוריית המשלוחים)

... רק נותר למצוא יום פנוי ולהגיע לחוות בעצמכם - מוזמנים ליהנות מטעמים מופלאים. מבקשים להיות נחמדים? תביאו הביתה טעימות לאנשים שאוהבים!

המלך חום המלכה אדומה ואתם הופכים לשוקולטיירים ליום אחד

הגעתם עד לכאן? קראתם על השילוב המדהים שבין המלך החום למלכה האדומה? מוזמנים לעשות ניסויים משלכם בבית. 

כיצד?

מזמינים סדנת שוקולד משפחתית ובמקביל רוכשים דובדבנים. מה עתה? פשוט מטמיעים את הדובדבנים במהלך סדנת השוקולד. היו בטוחים שגם אתם וגם הילדים תיהנו מחוויה טעימה, מאחדת וחד פעמית!

טרם התנסיתם? מדובר במארז שוקולד שמאפשר לבצע סדנה ביתית, וזאת לצד הוראות ברורות, חומרי גלם מעולים, תבניות איכותיות, סינרים ועוד.

מבחר אפשרויות וחידושים

עתה כאשר כבר מבינים מה מבטיח שוקולד עם דובדבנים מבית "דה קרינה", טוב לדעת שלצד מארזי שוקולד שכוללים פרלינים, שוקולד לבן, טראפלס, ליקר שוקולד, שוקולד טבעוני וכדומה, גם יש אפשרויות נוספות, ומי שמכיר את קרינה, דור שלישי למשפחת שוקולטיירים, כבר יודע שהיא תמיד מחפשת אחר החידוש הבא, אך זאת מבלי להתרחק מעשייה מסורתית שנותנת מקום של כבוד לחומרי גלם מובחרים. 

שנסכם ב5 מילים?

קיץ הוא זמן מושלם לשוקולד!

ב2 מילים?

חייבים לטעום!