מארז מתנה לט״ו באב

מארז מתנה לט״ו באב

לא סתם מעניקים שוקולד בט"ו באב - מוזמנים לגלות את כל הסיבות!

ממש כפי שקרינה משוקולד גורמה "דה קרינה" מביאה אלינו מסורת של עשיית שוקולד בגוונים דרום אמריקאים ישירות לליבו של קיבוץ קטן ברמת הגולן, כך גם ט"ו באב מסמל מסורת ארוכת שנים. 

המשנה מספרת שבימי קדם בנות ישראל היו לובשות ביום המיוחד הזה בגדים לבנים מושאלים (כדי שלכולן יהיה בגד לבן) ועמו יוצאות לכרמים לרקוד ולמצוא שידוכים.

אלפי שנים עברו, ועדיין הרומנטיקה של היום הכה מיוחד נישאת באוויר. זוגות יודעים שיש ימים שחוגגים ביחד, כך שלצד ימי הולדת ושנה עגולה ליום הפגישה, גם ט"ו באב חוגגים. יש זוגות שמעניקים מתנה, יש זוגות שלוקחים חופשה, יש זוגות ששולחים הודעת אהבה ויש זוגות שפשוט מעניקים שוקולד.

האם זה אכן כה פשוט?

כן ולא!

3 סיבות להעניק שוקולד כאקט רומנטי

כשמקבלים שוקולד איכותי מאדם אהוב ניכרת מחשבה וניכר הרצון לשמח ולהמתיק את החיים המשותפים, ואכן אין יותר מתאים משוקולד כדי לחגוג אהבה. מדוע? קבלו 3 סיבות משכנעות במיוחד:

  • מייצרים תחושת אופוריהלא מעט מחקרים מוכיחים ששוקולד מוביל לתחושת אופוריה, וזה בדיוק מה שאתם רוצים שהצד השני יחוש כאשר הוא ייהנה מהמתנה שבחרתם עבורו. 

 

  • תומכים בתחושת התאהבותשוקולד מעלה את רמות הדופמין, הסרוטונין והפנילאתילאמין, כלומר הוא גורם לחוש הרבה יותר שמחים ואנרגטיים, ובו זמנית רגועים ומרוצים. עוד נציין שפנילאתילאמין ידוע כסם אהבה. הוא לא רק מגביר את תחושת המשיכה, אלא גם מוביל לתחושת התרגשות נעימה.

 

  • מעוררים את הזוגיותמעבר לעובדה ששוקולד טעים, הוא גם מוביל לתחושת חיות ונמרצות, ובין היתר מעורר תחושת תאווה. 

מה מעבר?

שוקולד גורמה תמיד רצוי. תמיד מפתיע. תמיד כיף לחלוק. תמיד מרגש. תמיד מעלה חיוך. תמיד רוצים ממנו כאן עכשיו עוד - תמיד מתקבל לצד חיבוק גדול!

מה עושים?

בוחרים עבור האהוב/ה שלנו שוקולד גורמה - מארז שוקולד שיהיה לשניכם כיף לחלוק. אם בבית ואם בחוף הים. אם במרפסת ואם במקום העבודה (שכולם יקנאו!).

מקסימום חומרים טבעיים - מקסימום חווית טעמים 

אם נחזור לשאלה שהצפנו די בהתחלה, עתה נעניק תשובה! שוקולד בהחלט פשוט להעניק במתנה, אם כי כמובן שיש לוודא שמדובר בשוקולד גורמה. שוקולד שעשוי ממקסימום חומרים טבעיים ושמציע מקסימום חווית טעמים, ממש כפי שהשוקולד של "דה קרינה" יודע להציע. 

טרם יצא לכם להכיר?

קרינה, השוקולטיירית הראשית ובעלת החזון והנשמה שמאחורי כל פרלין וטראפל, היא דור שלישי למשפחת שוקולטיירים. גם סבא ואביה של קרינה התמחו בתחום, אם באירופה ואם בארגנטינה. קרינה שגדלה לצד פינוקים של סבה השוקולטייר, עם השנים החליטה לעלות ארצה ולייצר פרשנות אותנטית משלה, אם כי לצד כיבוד המסורת שעליה גדלה, כאשר המיקום הייחודי של חנות הבוטיק מעניק לה השראה יום יומית - מוביל לייצור שלל סדרות ייחודיות ומלאות אהבה.  

מתנות לט"ו באב מבית דה קרינה

מחפשים מתנות לט"ו באב? מבקשים לשלוח מארז שוקולדים לבן/ת הזוג לכבוד יום האהבה? יש מגוון מארזי שוקולד שמיועדים במיוחד עבור זוגות אוהבים.

מבקשים הצצה? קיים מארז מתנה חגיגי שוקולד גורמה - Magical Love! 

מארז זה שקיים במהדורה מוגבלת מציע חוויה מתוקה של שוקולד. בין היתר הוא כולל יין מבעבע עדין ואיכותי, קולקציית פרלינים משוקולד חלב במילוי קרם יין, פניני שוקולד מריר עם שברי אגוזי לוז במעטפת פתיתי קקאו דקיקים (טבעוני), ריבועי שוקולד מריר עם מנטה, ריבועי שוקולד לבן נימוחים עם קונטרסט מפתה של פולי קקאו קלויים, מלבני שוקולד מלאים בגנאש אגוזים, ועוד שלל מארזים מיוחדים שבין היתר כוללים יין אדום, שוקולד לבן משגע, מארזי ניו מניה מומלצים, ליקר שוקולד מדהים ועוד.

מתנה מתוקה שהיא גם חוויה - 2 רעיונות קצת שונים!

מחפשים משהו מעט שונה? מוזמנים להכיר את מארז המתנה "סדנת שוקולד". מדובר במשלוח שוקולד שיגרום לשניכם להיכנס למטבח ולשחק ביצירת שוקולד ממש כמו ילדים. 

המארז מאפשר ליצור מגוון שוקולדים מעוצבים וסופר טעימים לצד תהליכים יחסית פשוטים. המלצה שלנו? תצלמו תוך כדי! תמונות מצחיקות ומלאות שוקולד מובטחות!

מחפשים רעיון נוסף? לא חייבים להזמין משלוח שוקולד, אלא ניתן להחליט שלוקחים יום חופש ומגיעים ליום כיף בחנות הבוטיק שברמת הגולן. תעצרו בדרך לטייל, תבחרו מארז פרלינים באופן אישי, תישבו בבית הקפה של "דה קרינה" על מילקשייק חד פעמי, תטיילו מעט בקיבוץ ותחזרו הביתה מתוקים ומרוצים.

אז מתי כל זה קורה? 

קודם כל היכנסו לקולקצייה המיוחדת שלנו עם מגוון מארזי השוקולד לט"ו באב עם מלא אפשרויות התאמה אישית>>

השנה ט"ו באב חל ב11.8! תרשמו לעצמכם ביומן, ותתחילו לבחור את האופציה הנכונה ביותר עבור שניכם.

רק אהבה!

ושוקולד!!