שוקולד כקינוח

שוקולד כקינוח

למה ללכת סחור סחור? שוקולד גורמה כמנת קינוח!

לא סתם אומרים שיש בבטן מגירה נפרדת עבור קינוחים, וזאת כי גם אם אנחנו לאחר ארוחה משביעה, קינוח תמיד יתקבל בברכה.

מכאן שאין ספק שהחלק הטוב ביותר בכול ארוחה הוא הקינוח. יותר מכך, אם זה רק היה הגיוני, רבים מאיתנו היו מתחילים עם הקינוח. 

יש אנשים שאוהבים פירות, יש אנשים שאוהבים עוגות ויש אנשים שרק מבקשים תה עם עוגייה טובה. עם זאת, מה שהרוב מחפשים זה את אותו טעם מתוק ומיוחד, אותו טעם מנחם ומרגש, אותו טעם מעורר ומוקפדאת טעם השוקולד!

 מכאן שאם לא רוצים לעבוד קשה במטבח כדי לייצר מנת קינוח מרשימה, ואם באותה נשימה מבקשים להרשים את האורחים ולייצר התרגשות גדולה, טוב לדעת שכל שצריך לעשות זה להגיש ישר מהקופסה שוקולד גורמה.

הקינוח שלכם מחכה ממש כאן!

אנחנו ב"דה קרינה" מציעים לכם שוקולד גורמה איכותי. שוקולד שסוגר באופן אלגנטי ומרשים כל ארוחה. בין אם זו ארוחת יום שישי, ארוחה רומנטית, או ארוחת יום הולדת. 

מארזי השוקולד שלנו מוקפדים ומפתיעים, עשויים מ100% חומרי גלם מובחרים ומ100% הקפדה על סך תהליכי הייצור. מעבר לכך, אנחנו תמיד מחדשים ומגוונים, מפתיעים עם שילובים מיוחדים וכמובן נותנים כבוד מלכותי לשוקולד המסורתי, זה שקרינה (בעלת חנות הבוטיק שיושבת ברמת הגולן) גדלה עליו, וזאת כיוון שקרינה היא בת למשפחה שמייצרת שוקולד במסירות מזה 3 דורות.

מכאן שבמקום להקציף, לאפות, לערבב, להתפיח וכדומה, פשוט בוחרים את השוקולד שהכי מתאים לארוחה (ניגע בכך בהמשך) ומגישים כלאחר כבוד למרכז השולחן.

5 סיבות מובילות לבחירת שוקולד כקינוח

מדוע אם כן פרלינים, שוקולד לבן וטראפלס מהווים קינוח כה מושלם? בחרנו עבורכם את 5 הסיבות המובילות:

  • הרבה פעמים כל מה שצריך זה רק ביס מתוק, בדיוק כפי שפרלין איכותי יודע להציע.

 

  • כולנו מעריכים שוקולד גורמה. יודעים עד כמה הוא איכותי ויוקרתי, כך שהיו בטוחים שכל מי שסביב השולחן יעריך את המחווה וישמח על ההזדמנות להכיר טעמים חדשים. פה נמליץ להגיש את מארז השוקולד לצד הסבר (תמיד מוסיף גוון נוסף של טעם). 

 

  • הסבירו שמדובר במשלוח שהגיע במיוחד מעין זיוון שברמת הגולן, ושיש מאחורי ייצור השוקולד שילוב של מסורת דרום אמריקאית לצד השראה רבה מהנופים המקומיים. וגם עם מקסימום רכיבים טבעים מקסימום חווית טעמים.

 

  • חוסכים צלחות! שוקולד, איכותי ככול שיהיה, אוכלים עם הידיים. מכאן שאם לא רוצים לייצר עוד כלים, מדובר בפתרון אלגנטי ומושלם.

 

  • 0% מאמץ במטבח לצד 100% שביעות רצון.

 

  • במקום לקחת שוקולד בינוני, להמיס ולערבב עם חומרי גלם נוספים, כאן מעניקים על מגש מזהב את המהות של כל קינוח, ואף באיכות הגבוהה ביותר - שלמות!

באיזה שוקולד בוחרים? קבלו 5 טיפים מתוקים!

  • עבור ארוחת גבינות כמובן שנמליץ על שוקולד לבן. יש משהו בצבע הנקי שמייצר תחושה חגיגית וששומר על שפה אחידה של סך הארוחה. 

 

  • עבור ארוחת בשרים, נמליץ על שוקולד טבעוני. מבקשים כיוון? תנסו פניני שוקולד מריר במילוי אגוז פקאן במעטפת פתיתי קקאו דקיקים. יש משהו מרענן וקליל בסוג שוקולד שכזה לאחר ארוחה כבדה. 

 

 

  • עבור ארוחה של מבוגרים, נמליץ על שוקולד מתוחכם. למשל על פרלינים ממולאים ביין לבן, על ליקר אספרסו, על פרלינים במבחר מילויים קטיפתיים (כגון קפה אספרסו, או קרם אגוזי לוז) ועוד.

 

  • עבור ארוחה שיש בה הרבה ילדים נמליץ על דמויות מחייכות משוקולד חלב לצד נגיעות שוקולד לבן, או על ריבועי שוקולד לבן נימוח.

 

  • עבור ארוחה רומנטית נמליץ על ליקר שוקולד, או על מארז פרלינים אומנותיים שכיף לחלוק.

לטובת הארוחה הבאה!

אז בפעם הבאה שעומדים לארח חברים, בני משפחה, לחגוג מאורע משמח, או פשוט אם מבקשים לייצר רגע מיוחד בתום הארוחה, מוזמנים ליהנות ממבחר השוקולדים הנהדרים מבית "דה קרינה". 

מדובר בשוקולד גורמה מוקפד וייחודי. מתלבטים בין שני סוגים? מוזמנים להזמין מארז שוקולד שכולל מבחר מגוון, כך שאם רק תצליחו להתאפק, יחכה לכם קינוח מנצח לטובת מספר ארוחות מושקעות.

שורה לסיכום? בפעם הבאה שמתלבטים איזה קינוח להכין (אם כמארחים ואם כמתארחים), תזכרו שישנה חלופה הרבה יותר מדויקת, מרשימה ומהנה!