למה חשוב לצרץ שוקולד לזר פרחים

למה חשוב לצרף שוקולד לזר פרחים

אומנות מכירת השוקולד Reading למה חשוב לצרף שוקולד לזר פרחים 4 minutes הבא קפה ושוקולד

הם פשוט מושלמים ביחד - פרח רענן לצד שוקולד גורמה!

הכול מסביב מתחיל להשתנות. הקור הופך לחום, האפור שבשמיים משנה גוון לכחול. העצים הערומים מתמלאים ניצנים. הימים הופכים יותר ארוכים וריח של חגים מסתחרר באוויר והופך את הכול להרבה יותר חגיגי.  

האביב כבר כאן והחגיגה גדולה!

האוויר מלא בתחושת רגיעה, בטוהר שמאפיין את החגים ובעוצמה של החיים. כיצד אם כן בימים כה מיוחדים ניתן לשמח אנשים אהובים? אנשים שחשובים לנו, אנשים שאנחנו מעריכים, אנשים שרוצים לומר להם תודה?

כיצד ניתן לומר תודה בצורה שתמיד מתקבלת בברכה ובצורה שתמיד מאירה את הלב? פרחים כמובן! זה יכול להיות זר כפרי או אלגנטי. בוקה או זר גבוה. זר צבעוני או זר שמתמקד בגוון אחד - יש אינספור אפשרויות.

מחפשים מעט מעבר? מחפשים להעניק מתנה שתמיד מתקבלת בברכה, אך להשלים אותה בצורה נהדרת, רגישה ונכונה? תשלבו בינה לבין מארז שוקולד גורמה! 

מדוע שוקולד ופרחים מהווים שילוב מנצח? בשל שלושת הסיבות הבאות:

  • מתנה שמפיצה אור גדול - מדובר במתנה שמשלבת שני אלמנטים שכל אחד מהמם, משמח ומרגש בפני עצמו, אם כי ביחד העוצמה חזקה פי כמה. ממש כפי שפרחים מאירים את כל החדר, כך שוקולד מאיר את הנפש (וכמובן שגם את חושי הטעם).

 

  • מתנה שפונה ל5 החושים - מדובר במתנה שלוקחת את 5 החושים למסע מרתק. הפרחים מייצרים מופע מרהיב ומשכרים בריח רענן שרק הטבע יודע לייצר, ואילו השוקולד מרגש את חושי הטעם ומרקמו המפתיע והמשתנה מפעיל את חוש המגע. מה עם החוש החמישי אתם שואלים? הקשיבו לפעימות הלב של אותו אדם שזוכה לקבל משלוח כה מדויק ומשמח ותבינו כיצד חוש השמיעה גם כן נכנס למשוואה.

 

  • הערך הרב שמאחורי הזמניות - מדובר בשתי מתנות שאינן מחייבות. מדובר בשתי מתנות שמשמחות למשך תקופה יחסית קצרה ואז הן פשוט נעלמות, אם כי לא לפני שהעלו חיוך גדול והשאירו טעם של עוד. 

 

מדוע אותה זמניות במקרה זה מהווה פלוס כה מהותי? אנשים לא אוהבים מתנות שרק תופסות מקום ושמרגישים הכרח לשמור. מנגד, אנשים מאוד מעריכים מתנות בעלות כוח גדול, גם אם הוא זמני, ופה נחדד שלאותה זמניות יש כוח מיוחד, היא הופכת את סך החוויה להרבה יותר יקרה ומוערכת.  

טבע ומתיקות הם אכן שילוב מנצח!

אם לרגע ניכנס לראש של אותו אדם שזוכה לקבל מתנה מקסימה שמשלבת בין זר מרשים ורענן לשוקולד בוטיק, כנראה שניתקל ברצף המחשבות הבא:

  • "איזה כיף! משהו להתפנק איתו לבד לאחר שכל האורחים ילכו".
  • "איזו תוספת מרהיבה לסלון".
  • "תחושה חגיגית ומבורכת". 
  • "טבע ומתיקות אכן שילוב מנצח".
  • "יש לי אגרטל מושלם לזר וחשק מתגבר לטעום מהפרלינים".
  • "איזו השקעה ומחשבה נהדרת".
  • "זה בדיוק מה שגם אני חייב להביא לארוחת החג הבאה".

כך שילוב מוצלח צריך קווים מנחים

על מנת באמת להצליח להעניק שילוב כה מושלם בצורה הטובה ביותר, יש להקפיד שהזר רענן, מעוצב היטב ומתאים לאירוע שלשמו הוא נועד. במקביל, יש להקפיד שמדובר בשוקולד גורמה, ממש כפי שמציע שוקולד בוטיק מבית דה קרינה. מה עוד? ממש כפי שניתן לבחור בין ורדים, פרחי ליזיאנטוס, שושנים, צבעונים וכדומה, כך גם ניתן לבחור בין פרלינים, טראפלס, שוקולד לבן, שוקולד מריר וכדומה - ההיצע גדול ומפואר. 

משלבים בין ירוק רענן לחום קטיפתי

כיצד אם כן מבצעים שילובים נכונים? כל עוד השוקולד מגיע לצד הזר, אין הכרח לבחור במארז שוקולד גדול, אך כן הכרחי לוודא שכל פריט ייחודי. 

מכאן שניתן לבחור במארז פרלינים שמציע מבחר טעמים. ניתן לבחור בליקר שוקולד מריר בעבודת יד. ניתן לבחור בקולוקציית טראפלס שמציעה מגוון מילויים קטיפתיים. ניתן לבחור בחרוטי שוקולד מושלגים שממולאים בריבת חלב דרום אמריקאית ועוד. 

ההיצע עשיר ומגוון, אם כי בעיקר איכותי - השוקולדים מבית "דה קרינה" עשויים מחומרי גלם מובחרים, מושתתים על שיטת עשייה מוקפדת ומשלבים בין מסורת של מתכונים אירופאיים קלאסיים שעוברים לאורך 3 דורות במשפחה לבין פיתוחים חדשניים.

מה עכשיו? נאחל לכם שמישהו שאוהב אותכם יודע מהי המתנה המושלמת בדיוק עבורכם.

בהצלחה!