איך לבשל עם שוקולד ולשרוד כדי לספר

איך לבשל עם שוקולד ולשרוד כדי לספר

המדריך לטעימות שוקולד Reading איך לבשל עם שוקולד ולשרוד כדי לספר 2 minutes הבא טעמי שוקולד מיוחדים ומוזרים

בישול עם שוקולד בדרכים ייחודיות

השוקולד, עם העומק העשיר והמורכבות העשירה שלו, הוכנס באופן מסורתי לתחום הקינוחים. אבל עבור אלה עם רוח קולינרית, הפינוק האהוב הזה יכול להיות הרבה יותר. מותגים כמו דה קרינה הביאו את השוקולד לרמת פרימיום, מה שהפך אותו למרכיב רב תכליתי במטבח. בואו נלמד עוד על שימוש בשוקולד במנות מלוחות ומתוקות כאחד מעבר למצופה.

הצד המלוח של השוקולד

כשאנחנו חושבים על שוקולד, אנחנו בדרך כלל נסחפים אל עולם עשיר של קינוחים מתוקים. אבל תרבויות רבות אימצו שוקולד במנות מלוחות במשך מאות שנים. רוטב שומה, מעדן מקסיקני פופולרי, הוא דוגמה מושלמת. 

שוקולד עם פסטה

כן, קראתם נכון. פסטה עם שוקולד אולי נשמע לא קונבנציונלי, אבל תופתעו. העושר של הקקאו, במיוחד כשמשתמשים בשוקולדים מובחרים כמו שלנו בדה קרינה, יכול להשלים את הטעמים החזקים של רטבים מסוימים, כמו אלפרדו שמנת או אפילו אררביאטה מתובלת.

שוקולד (מריר) ובשר, מה??

מצלי ועד תבשילים, שוקולד מריר יכול להיות המרכיב הסודי שמשדרג את מנות הבשר שלכם. כאשר הטעמים הכהים והחזקים של השוקולד המריר נמסים למנת טלה או בקר בבישול איטי, הם מביאים לעומק שמעט מרכיבים אחרים יכולים להשתוות אליו.

סלטי שוקולד לא שגרתיים

סלטים ושוקולדים עשויים להיראות לא קשורים בכלל, אבל תופתעו!
ויניגרט שוקולד: שוקולד מומס, בשילוב עם חומץ בלסמי, יוצר רוטב עשיר וחריף.
קקאו ניבס: כציפוי פריך, הם מוסיפים פרץ של טעם ומרקם.
אגוזים מכוסים בשוקולד: מוסיפים מגע גורמה לכל סלט.
המפתח למנות שוקולד מלוחות מוצלחות הוא בחירה בשוקולד איכותי עם פרופיל טעמים עשיר. מותגים כמו De Karina, עם תשומת הלב שלהם לפרטים וטוהר המרכיבים, יכולים להפוך את תהליך הניסוי הקולינרי למשתלם וטעים יותר.

אז קדימה, תתחילו לבשל עם שוקולד

הרבגוניות של השוקולד אינה יודעת גבולות. בין אם אתה שף ותיק או מישהו שמעוניין להתנסות במטבח, שילוב שוקולד במנות המלוחות שלך יכול להוביל לתגליות מענגות. תנו להרפתקאות הקולינריות עם שוקולד להתחיל, וזכרו, הגבול היחיד הוא הדמיון שלכם.