מוצרינו האיכותיים עוברים בקרה קפדנית לפני אריזתם ולפני שליחתם. יחד עם זאת, פגמי ייצור או תקלות אריזה ומשלוח - עלולות ויכולות לקרות...

אם זה אכן קרה - אז לפני הכל: סליחה! כמותג ישראלי מוביל, ותיק ויוקרתי, האחריות על מוצר המספק חוויה מושלמת בטעם ובמראה, היא קודם כל שלנו - אנחנו נעשה כל מאמץ לעמוד בסטנדרטים של לקוחותינו, לשביעות רצונם המלא


החזרות מוצרי, משקאות או מארזי שוקולד "דה קרינה" - תאושרנה אך ורק במקרים בהם היה פגם בייצור או באריזת המוצר (באחריות היצרן), לרבות תאריך תוקף הקצר מחודש.


בעת קבלת המוצר ע"י הלקוח ובמקרה של זיהוי פגם או תקלה לדעתו - הלקוח יידע את החברה תוך 48 שעות על כל פגם או תקלה כאמור, והחברה תפעל להחלפת הנדרש או לזיכוי הלקוח.


החברה תבצע החלפה או תספק חלופה (מוצר או אריזה) או החזר כספי, לשיקולה ובהתאם לנסיבות, אך ורק במקרים של פגם או ליקוי כאמור שנמצא במוצר, גם אם המוצר לא נרכש ישירות מהחברה (בחנות המפעל או באתר) - וזאת לאחר אישור החברה, בעקבות קבלת הודעה של הלקוח בכתב כולל תיעוד מתאים לרבות תאריך ומיקום הרכישה.


במקרה בו יוכח ויובהר כי המוצר אינו פגום באחריות יצרן או שאין מדובר בתקלה - לא תינתן כל אפשרות להחזרה או להחזר כספי, והמוצר יחויב להישאר בבעלות הלקוח.


מדיניות זו אינה מקנה כל זכות להחזרות בגין שינוי דעתו של הלקוח או מטעמים שאין בהם ליקוי או פגם במוצר.
תהליך החזרה, זיכוי, או החלפה, יבוצע על פי תנאי החברה ועל חשבונה, אך טרם ביצוע החזרה יש לקבל אישור מתועד מטעם החברה.
בכל שאלה נוספת או בעיית שירות כזו או אחרת - ניתן לפנות לשירות הלקוחות