הסיבות להעניק מארז שוקולד כמתנה!

הסיבות להעניק מארז שוקולד כמתנה!

מתלבטים מה להביא? כל הסיבות להעניק מארז שוקולד כמתנה!

אם נשאל מה שותים בבוקר, סביר להניח שתענו קפה. אם נשאל מה הכי מתאים לצד סרט בקולנוע, סביר להניח שתענו פופקורן, ואם נשאל מה הכי נחמד להביא כמתנה, סביר להניח שתענו מארז שוקולד.

יש דברים שהם מאוד ברורים ושיש מאחוריהם סיבה טובה למדי.

לפעמים לא צריך לנסות להיות בכוח יצירתיים, אלא לפעמים יש להבין מה עובד טוב ופשוט ליישר קו. מכאן שבין אם ההורים של החברה הזמינו לארוחת ערב, ובין אם מגיעים למסיבת הפתעה של חבר קרוב, מוזמנים לארוחת חג ובין אם מבקשים לשמח את בן/ת הזוג עם תשומת לב מתוקה, היו בטוחים שמארז שוקולד יתקבל בשמחה גדולה.

מתנה שמעוררת זיכרונות וחלומות

אז מה עומד מאחורי אותה התלהבות ילדותית כאשר מביאים לנו מארז מושקע של שוקולד, מדוע אנחנו תמיד שמחים לקבל שוקולד כמתנה, מדוע לא ממהרים לכבד ומדוע כשמישהו אחר מקבל מארז שוקולד כמתנה זה מעורר אצלנו תחושת קינאה טהורה - מה מסתתר מאחורי הקסם המתוק שמפעיל את כל חושי הטעם ובו זמנית מאגר של זיכרונות, שאיפות וחלומות?

ובכן שוקולד מציע הרבה ומעבר לרגע מתוק - שוקולד משמח ומרגש בכל פעם מחדש ויש לכך בהחלט סיבה טובה. 

קבלו מספר סיבות משכנעות מדוע לבחור בשוקולד כמתנה:

עבור כל אירוע

אצלנו בדה קרינה אתם מוזמנים למצוא מארזי שוקולד עבור כל אירוע. יש מארזי שוקולד לבידוד, יש משלוח מנות שוקולדי במיוחד לכבוד פורים (עם כל הכבוד לאוזני המן)ובכלל לחגים , יש מארז שוקולד ליום הולדת, יש מארזי מתנה מתוקים עבור זוגות אוהבים, יש מארזי מתנה עבור מורות/גננות וכדומה. מכאן שאם מחפשים רעיון מנצח, רעיון שיתחסל מהר ושיתקבל בשמחה גדולה, היו בטוחים ששוקולד מהווה בחירה מעולה כמתנה. אז אולי הוא לא יישב על המדף כמזכרת, אם הוא כן ישאיר זיכרון מתוק לאורך זמן. 

שוקולד איכותי זה אושר צרוף

הגוף החכם שלנו יודע לקשר בין הטעם הנהדר לבין התחושה המדהימה שאכילת שוקולד משחררת בגוף. מאחורי שכבות הטעם, הצורניות המשגעת והצבע המהפנט, ישנו מצבור של אנדורפינים. מדובר בחומרים כימיים שמובילים לתחושה טובה, לשיכוך כאבים ולשיפור מצב הרוח, ממש כפי שחשים כאשר מאוהבים. 

מייצרים רושם מתוק ומפתיע  

ממש כפי שכיף לקבל מתנה ארוזה בנייר עטיפה, כך גם כיף לקבל מארז שוקולדים. מארזי שוקולד מבית דה קרינה מוקפדים ומרשימים. יש כאלו שמגיעים בקופסאות קרטון צבעוניות ויש כאלו שמגיעים בקופסאות מתכת מרהיבות. יש מארזי שוקולד גדולים ומגוונים ויש מארזי שוקולד שמתמקדים רק בשניים שלושה מוצרים. עם זאת, ניתן להיות בטוחים שמאחורי כל קופסת קרטון ונייר משי, מחכה שוקולד גורמה איכותי שנעשה בעבודת יד, שמציג לראווה מסורת משפחתית של שוקולטיירים מנוסים ושמשקף מחשבה, השקעה ואהבה, בדיוק כפי שכיף לקבל ולהעניק במתנה. 

מתנה מוערכת לאורך דפי ההיסטוריה  

עם הצלחה לא מתווכחים, אלא רק מאמצים ומבקשים לשכלל. מכאן שאם נחזור אל דפי ההיסטוריה, נמצא שאפילו בני המאיה מצאו ערך רב במשקה הקקאו, ולצד העובדה שכינו אותו "משקה האלים", גם נהגו לסחור בפולי הקקאו כמטבעות. שנחזור להווה? כיום שוקולד יודע להציע הרבה יותר! הרבה יותר שילובים, הרבה יותר איכות (איכות שבאה לידי ביטוי בבחירת חומרי הגלם ובשלבי העשייה) והרבה יותר יצירתיות, כך שניתן להיות בטוחים שכאשר מדובר במשלוח שוקולד מבית דה קרינה, תמיד ניתן לחדש, להפתיע ולרגש.

הולכים על בטוח אך גם מפתיעים

מבקשים להעניק שוקולד כמתנה ובו זמנית לחדש ולהפתיע? ובכן במקום לרכוש שוקולד מריר פשוט, תיבחרו במארז פרלינים, תיבחרו ליקר שוקולד טעים להפליא, תיבחרו שוקולד טבעוני שמביע בקיאות בהעדפות אישיות, ובאופן כללי תיבחרו בשוקולדים מיוחדים. מחפשים כיוון? הכירו מארז שמציע לערוך סדנת שוקולד ביתית - התכוננו לזמן איכות מהנה (וטעים) במיוחד.

מתנה יש מה עם ברכה?

לבסוף נציין שמארז שוקולד מהווה בחירה מושלמת, ושאם מחפשים מה לרשום על כרטיס הברכה, תשקלו לציין את המידע הבא: אכילת 40 גרם של שוקולד מדי יום (שוקולד מריר אם נהיה כנים) מסייעת להאריך חיים, כך שאתם שמחים לקחת חלק קטן במתכון לחיים ארוכים ומאושרים.